Hala Boracza

26/12/2009Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - Polska,Turystyka górska

Świąteczny spacer na Halę Boraczą - jak widać klimaty bardziej jesienne niż zimowe :)

Dolina Chochołowska

11/10/2009Tagi: Tatry Zachodnie, Bielskie, Niżne,Tatry Zachodnie Polskie,Turystyka górska

Dwa dni spędzone w Dolinie Chochołowskiej. Niestety plany pokrzyżowała nam pogoda - pierwszego dnia weszliśmy na Grzesia w deszczu, a w dzień drugi pozostał odwrót na parking bo w nocy spadło kilkadziesiąt centymetrów śniegu...

Romanka

04/10/2009Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - Polska,Turystyka górska

Trzy fotki z wyjścia na Romankę.

Ahornspitze

25/07/2009Tagi: Alpy,Alpy - Austria,Turystyka górska

Górujący nad Mayrhofen Ahornspitze (2973 m.) od pierwszego dnia przykuwał nasz wzrok, tym bardziej, że widzieliśmy go cały czas z naszego apartamentu :) W końcu więc, ostatniego dnia pobytu w Zillertal, postanawiamy zdobyć ten szczyt. Wyjeżdżamy kolejką do Ahornhütte, skąd ruszamy w kierunku naszego celu. Na grani szczytowej dopadają nas gęste chmury i mocno wieje, dlatego też szybko "odklepujemy" wierzchołek i uciekamy z powrotem do doliny - tutaj jest dużo lepiej więc wybieramy dłuższą drogę zejściową (2300 metrów przewyższenia) i niespiesznie schodzimy do Mayrhofen.

Kasselerhütte

24/07/2009Tagi: Alpy,Alpy - Austria,Turystyka górska

Pogoda nie dopisuje ale postanawiamy wybrać się nad kolejną zaporę w Zillertal - na jeziorze Stillupspeicher. Stąd ruszamy wgłąb gór i dochodzimy do położonego na wysokości 2177 metrów schroniska Kasselerhütte. Tego dnia zapomniałem aparatu więc wrzucam tylko 3 zdjęcia z telefonu.

Peterskopfl

21/07/2009Tagi: Alpy,Alpy - Austria,Turystyka górska

Tego dnia planujemy zdobyć  mierzący 3231 metrów Hoher Riffler. Wyjeżdżamy samochodem nad zaporę na jeziorze Schlegeisspeicher i podchodzimy do schroniska Friesenberghaus. Stąd ruszamy dalej i wychodzimy na Peterskopfl (2679 m.).  Niestety mamy za mało czasu by iść dalej, dlatego też tą samą drogą wracamy nad zaporę.

Zillergründl Speicher

20/07/2009Tagi: Alpy,Alpy - Austria,Turystyka górska

Dzień po przyjeździe do Zillertal wynajmujemy rowery i malowniczą drogą wyjeżdżamy 1200 metrów w pionie do imponującej zapory na jeziorze Zillergründl  (1850 m.). Zjazd w dół dostarcza o wiele więcej emocji niż kilka godzin pedałowania pod górę :)

Alpy Zillertal - prolog

19/07/2009Tagi: Alpy,Alpy - Austria,Turystyka górska

Pierwsza letnia wizyta w Alpach - wynajmujemy apartament w Mayerhofen i tydzień działamy w okolicy. W dni restowe zwiedzamy Innsbruck i plażujemy się nad jeziorem Achensee. W tym miejscu zdjęciach z tych dni, pozostałe w osobnych wpisach.

Rysianka

14/06/2009Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - Polska,Turystyka górska

Cztery fotki z czerwcowego spaceru na Rysiankę.

Pieniny

12/06/2009Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - Polska,Turystyka górska

Korzystając z wolnego dnia jedziemy w Pieniny i zaliczamy szybki trekking wzdłuż Dunajca.

Zell am See

14/03/2009Tagi: Alpy,Alpy - Austria,Turystyka górska

Zdjęcia zrobione podczas kilkudniowego wyjazdu na narty w Alpy Austriackie. Poza jazdą na Schmittenhöhe i Kaprun odwiedzamy kilka ciekawych miejsc w okolicy.