Mały Rozsutec, Mała Fatra

02/03/2019Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - SłowacjaTurystyka górska

Co można robić  po wieczornym wspinaniu na świetnej ścianie w Żylinie? Ano można zostać na noc w nieodległej Terchovej (to tam urodził się Janosik) i w sobotę rano zafundować sobie wycieczkę w Małej Fatrze 😊. Najładniejszym szczytem masywu jest Wielki Rozsutec i to na niego chcieliśmy się wybrać. Jest jednak pochmurno i wilgotno, decydujemy się więc na przejście Wąwozu Diery, który sam w sobie jest celem wycieczek, a następnie przez Przełęcz Medzirozsutce wejście na Mały Rozsutec. Mimo iż mniejszy od swojego Wielkiego Brata, turystycznie trudniej dostępny - w spiętrzeniu szczytowym do przejścia jest  atrakcja w postaci skalnej ścianki ubezpieczonej łańcuchami.

Mała Fatra - Stoh

17/03/2013Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - SłowacjaTurystyka górska

Zimowa wycieczka do Małej Fatry. Razem z Ulą i Ryśkiem jedziemy do Stefanovej, przechodzimy Poludnovy Grun i wchodzimy na Stoh. Stąd schodzimy na Przełęcz Medziholie i wracamy do auta.

Velky Rozsutec

27/05/2012Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - SłowacjaTurystyka górska

Foto-relacja z wejścia na Velky Rozsutec w Małej Fatrze. Razem z Ulą i Kubą ruszamy ze Stefanovej i na szczyt wchodzimy przez Przełęcz Medziholie. Schodzimy malowniczym wąwozem Diery.

Wielki Krywań

23/10/2011Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - SłowacjaTurystyka górska

Kilka zdjęć z jesiennej wycieczki w Małej Fatrze. Mieliśmy ambitny plan przejścia dużej części grani masywu ale pogoda skutecznie nas zniechęciła i skończyło się na wejściu na najwyższy szczyt.

Maly Rozsutec

14/05/2011Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - SłowacjaTurystyka górska

Zdjęcia z wycieczki na Mały Rozsutec w Małej Fatrze. Po drodze przechodzimy malowniczy kanion "Diery".

Słowacki Raj

09/11/2008Tagi: Góry Niskie,Góry Niskie - SłowacjaTurystyka górska

Dwudniowy pobyt w Słowackim Raju. Pierwszego dnia przechodzimy Wąwóz Sucha Bela, drugiego zaliczamy Przełom Hornadu i odwiedzamy Polanę Kláštorisko.